דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היין והיאנג בעת הזו 

מאת    [ 05/09/2009 ]

מילים במאמר: 1682   [ נצפה 2620 פעמים ]

5.3.2009

היין והיאנג בעת הזו

ובכן ברכות אנו כאן שמחים לחלוק אתכם ערב נעים ומיוחד זה.

ברצוננו לבקש מכל אחד ואחת להתמקד בלב שלו.

דמיינו כיצד פותחים אתם את הלב ומאפשרים לאהבה להיכנס באופן פשוט, פשוט וקל.

השתמשו בנשימה שלכם כדי לדמיין שכל נשימה מנפחת ומגדילה את היכולת שלכם להכיל כמות גדולה יותר של אהבה.

ברצוננו להגדיל היכולת שלכם לחוש כעת אהבה, אהובים, בטוחים, ברצוננו לעבור ביניכם כעת.

אנא אפשרו לנו זאת עכ- שיו, ברגע זה.

לחוש את עוצמת האהבה של הרוח ושל המדריכים הרוחניים שלכם, זוהי זכות קיימת שעומדת

לרשותכם. אך בשל קשיי העולם החומרי מדי פעם מתנתקים אתם מהרשת הזו של האור העומדת לרשותכם. עשו זאת כעת בזמן שאנו עוברים דרככם. ניקח כמה רגעים, עיצמו עיניכם ונסו לחוש בנו. עכ- שיו.

יקרים ויקרות, אהובים ואהובות.

מבנה הנשמה כפי שהוא מוכר לכם עדיין איננו ברור ובהיר.

ברצוננו להעלות היום את הנושא שקשור למינים שלכם, לנושא הזכרי והנקבי, או בשפתנו- הקוטביות אשר נוצרת כתוצאה מהכניסה שלכם לחיים ממשיים כאשר אתם מגיחים מתעלת הלידה.

מבנה הנשמה שלכם איננו נשי או זכרי. מבנה הנשמה מבוסס הוא על שלמות אשר מתבטאת ומבטלת את הצורך בפירוד. לכל אדם ואדם קיימת נשמה מאוד מאוד ספציפית השייכת לו ולכל החלקים הנוספים אשר ראו אור באופן קיומי וארצי בחיים אלו ובחיים קודמים. הנשמה שלכם איננה מפולגת ואיננה קוטבית ולכן כאשר אתם מחפשים או מחפשות אהבה, הצורך הנפשי והפנימי שלכם הוא לחפש אחר אותה הנפש התאומה או המשלימה.

איננו רוצים לומר לכם שאינה קיימת, אך הסיכוי לפגוש נשמה תאומה הוא קטן ואינו בר ביצוע ואנו נסביר מדוע.

כאשר אדם גבר או אישה גם אם הם ארציים לחלוטין ואינם מחוברים באופן מודע לרוח, הדרך שלהם או הגעגוע, מתבטאת דרך התאהבות. ההתאהבות מאפשרת לכם לחוש לרגע קל את החיבור הביתה לנשמה שלכם. אך הנשמה שלכם מביאה או מתבטאת דרככם באופן לא שלם כי היא איננה קוטבית. כאשר אתם נולדים ומגיעים למישור הארצי, ומקבלים גוף פיזי ממשי, אתם הופכים להיות מופרדים ממנה כי אתם מתחלקים דרך הסכם עם אבות אבותיכם לגברים או נשים ולכן באופן טבעי אתם משאירים בבית איזשהו חלק שנשאר לשמור עליכם כשאתם כאן.

אותו חלק הוא בדרך כלל חלק קוטבי אשר מתרגם את עצמו לחלק חסר כל עוד אתם כאן, כי השארתם משהו מעצמכם למעלה.

היות ומושג הזמן לא מתקיים עבור הנשמה היא איננה חשה את עצמה לא שלמה כשאתם כאן. אך כיוון שאתם כן כפופים למישור הזמן והמרחב, אתם חשים מפולגים וחצויים תוך חיפוש מתמיד וחתירה לחוש נפש תאומה, נשמה משלימה, לחוש את היסוד שישלים אתכם. כאשר אינכם מוצאים באהבה שלכם את אותו החלק, אתם מתאכזבים כה רבות ואז נוצרות אי אלו בעיות, וכמובן שגופי הרגש שלכם שונים זה מזה ולכן כל אדם ואדם לוקח את עצמו למקומות הרסניים אחרים.

אחד מתמכר לסקס ומיניות, אחר מתמכר או מבטא דרכו את אלמנט הסבל ויוצר מערכת יחסים בעלת כאוס רב.

אלו מביניכם המפותחים יותר ומחוברים לפן הרוחני עשויים לנסות ולהבין לעומק את הבעייתיות שנוצרת עבורכם בעולם הקוטבי הזה.

האדמה הינה יסוד ממשי. ברצוננו לדבר עליה מעט, כי האדמה הינה מילה עברית המכילה בתוכה את שני היסודות הקוטביים. בתוך המילה אדמה נמצא את אדם, האדם הראשון ואת המישור הזכרי, ובתוך המילה אדמה נמצא את אלמנט הדם שמייצגת הנקבה בעודה מדממת מדי חודש בחודשו.

לכן האדמה נותנת לכם הסבר טוב מאוד ומספק מבחינה רוחנית על ידי ההגייה העברית שלה באותיות א ד מ ה.

כפי שאנו אומרים האדמה היא היסוד אשר מכיל בתוכו כבר את הזכר ואת הנקבה. לכן האדמה יכולה לברוא חיים, אך אין זה אומר שאינה תלויה בגורמים נוספים. כך גם אתן הנשים הכה יקרות וכה אהובות מכילות כבריאה עוצמות רבות יותר מאשר האלמנטים הזכריים. אל לכן לחוש את עצמכם נעלבים מישורים זכריים אהובים. כולם בניה של אותה האנרגיה והאיכות.

כולכן הייתן גברים וכולכם הייתם ותהיינה נשים, אך לנשים יש תפקיד גדול ומכריע להיפתחותה

העתידית של האנושות. הן מבחינת היכולת להוליד והולדה, והן מבחינת היכולת לעזור למין השני לשקם את עצמו. כיוון שהמין הזכרי אינו מכיל באופן מובהק וקיצוני את האנרגיה הנשית בשלמותה, על הגברים ללמוד את האנרגיה הנקבית ולקיים בתוכם את האנרגיה הזו הנותנת חיים.

כאשר גברים אינם מסוגלים, מרגישים עצמם חסומים או נאבקים עם האנרגיה הזו, הם מקשים על עצמם ועל הסביבה שלהם. או אז נוצרת בתוכם אלימות והם הודפים מעצמם את החלק הנשי.

לעומת זאת היסוד הנשי והגברי בתוכן (בנשים) קיים באופן מובהק מעצם היותן בוראות ויוצרות.

נשימה עמוקה.

לפני עידן ועידנים התהלכו בפלנטה הזו, לתקופה מוגבלת יצורים שבטאו בבריאתם בו זמנית גם את היסוד הנשי וגם את היסוד הגברי באופן שלם. הם היו זכרים ונקבות ולמעשה הם לא היו לא זכרים ולא נקבות. זו הייתה בריאה שחייתה כאן, על האדמה. הבריאה הזו איננה קוטבית. יחד עם זאת כאשר ירדה הפלנטה לממד השלישי הדחוס, יצורים אלו הבינו שלא יוכלו להתקיים יותר בתנאים האלה.

ברצוננו לומר שבזמנים האלו גם גברים וגם נשים חייבים ללמוד על המערכת הנקבית בתוכם

יותר ויותר. המערכת של הנקבה היא זו אשר נותנת חיים.

נשימה עמוקה כעת.

מתוך ההכלה, מתוך הקבלה, מתוך היכולת להזין את עצמכם תבוא ותתעצם האפשרות להיות שלמים פלנטה זו צועדת לזמנים לא פשוטים. ככל שתהפכו בתוככם את היסוד הנקבי לפעיל יותר כך יוקל לכם בזמנים אשר עומדים להגיע.

בזמנים אלו נשים רבות מאסו לקחת על עצמן את התיקון של אותו גבר עימו חיו.

אנו מבינים לליבן אך יחד עם זאת כאשר נוצרת דחייה של היסוד הזכרי היא גם נוצרת בתוכך. היסוד הנקבי מחויב לאפשר ליסוד הזכרי תוחלת חיים ארוכה וממושכת.

אצל תרבויות עתיקות כמו אדומי העור היה כבוד רב והבנה עמוקה לחלק הנקבי המייצר את החיים. מה שמייצר את החיים ומביא ונותן להם תוקף, הוא זה המכיל את החיים בתוכו. לכן עוצמת הדבר, יכולת ההכלה בזמן שמשהו כה קדוש נוצר בתוכך ומקבל תוקף להיות - הוא הדבר אשר בו תלויה האנושות כעת בשינוי שהיא עוברת.

חוסר הסובלנות והמלחמות בין המינים ובין העמים עוד יוקצן.

נשימה עמוקה.

הקצנה זו תביא עמה כאוס שחייב לבוא לידי פתרון. עצם זה שאתם שומעים כעת דברים אלו ונותנים להם מקום בתוככם, יביא לצמיחת רעיונות בהקשר הזה אצלכם, אשר יניבו פירות ואשר עשויים לסייע לאלו הקרובים אליכם.

נשים חייבות לקחת על עצמן את התיקון של הגברים שלהן.

קיימים כיום סוגים של גברים ונשים שכן מכילים בתוכם אנרגיה מאוזנת ומועצמת של הצד הנקבי. גברים אלו אינם זוכים לכבוד בחברה בה אתם חיים. גם נשים שהיסוד הנקבי מתעצם בהן עשויות להיראות לכם מעט גבריות יותר דווקא. ככל שהיסוד הנקבי מתעצם כך ליסוד הגברי יש מקום רב יותר בתוכן ויכולת ביטוי גדולה יותר, והעבודה בין החלקים הפנימיים הללו נעשית טובה יותר ואתם יוצאים לאור טוב יותר.

נשים, הבחירה להיות לבד הינה באמת דבר שאין לזלזל בו, אך דבר זה לא מוכיח את עצמו לאורך זמן כי הנשים כן זקוקות להגנה ולחברות. גם גברים כאשר הם רודפים את האנרגיה הנקבית נוצר בתוכם סוג של התעללות שמופנה או החוצה או פנימה.

בממדים הגבוהים אשר מתוכם אנו מבטאים את הדברים כעת לא קיימת חלוקה שמייצרת קוטביות.

כדי שהפלנטה תעבור למצב חדש, על האנושות כולה ללמוד לייצר שלמות למרות הקוטביות הקיימת. זה אפשרי על ידי הכנת הכלי שלכם לכך. נשים צריכות ללמוד מנשים להיות נשים, ולאחר מכן ללמוד מגברים.

גברים צריכים ללמוד מידי גברים ולאחר מכן ללמוד מהנשים. בשבטים העתיקים היו אבי טיפוס שייצגו גבריות או נשיות באופן מאוזן שהיווה דוגמא לכל הצעירים והצעירות.

כאשר יש לך אב טיפוס המכיל בתוכו גבריות מאוזנת או נשיות מאוזנת זה מאפשר לך ללכת בעקבות הלב.

כעת קשה לנו לומר שבעולם הזה קיימות או קיימים אבי טיפוס מהם ניתן להפיק תועלת לאורך זמן, שכן המעברים בממד האסטראלי מלאים בזבל מחשבתי שנוצר על ידי המחשבות שלכם וזה חוסם לכם את האפשרות לקבל מלמעלה אב טיפוס שכזה בהשראה או בהשאלה.

כאן על האדמה לא ניתן לומר כעת שיש לכם ממי ללמוד. לכן המודל עליו אנו מדברים זה משהו שכל אחד ואחת צריך להמציא לעצמו.

עיצמו עיניכם, שבו ישיבה נוחה ודמיינו למולכם מקטרת.

הצד עם הקערית מכיל את החלק הנקבי. כעת, הצד הזכרי מיוצג על ידי הפייה.

כאשר תחברו בתוככם את המקטרת דמיינו שאתם מחברים בתוככם את הצד הנשי והגברי ליחידה אחת. עשו זאת עכשיו.

כאשר אתם מדמים בעיני רוחכם את השלמות הנוצרת על ידי איחוד החלקים תפילותיכם נענות ביתר קלות כי ההדרכה העליונה וכל מה שאלוהים מייצג עבורכם יכולים לקרוא את תפילותיכם טוב יותר, כי כך אתם כמה שפחות קוטביים.

בטלו כעת את הקוטביות בעיני רוחכם. דמיינו שאתם מציתים את הטבק שבמקטרת, דמיינו שאתם שואפים פנימה את העשן הטהור, פנימה לתוך הגוף, והעשן מתפזר בחלל הריאות והגוף ומטהר את כל הטראומות ואי אלו הדברים שקשורים ליסודות הנשיים והגבריים בגופכם.

עשו זאת עכ- שיו.

כאשר אתם מדמיינים ומדמיינות שאתם נושפים את העשן החוצה דמיינו שאתם מוציאים את כל האנרגיה השלילית החוצה ומה שנשאר בתוככם זה משהו שלם, אחד.

דמיינו את הצד הימני של גופכם לעומת הצד השמאלי של גופכם.

מתחו קו בדיוק באמצע היכן שנמצא עמוד השדרה ונסו לדמיין שאתם חוצים את הגוף לשני חלקים.

כעת שימו לב איזה חלק בתוככם דומיננטי יותר? תמיד חלק אחד שיש בו יותר אנרגיה בא על חשבון החלק השני אשר מרוקן מאנרגיה.

נסו לדמיין בעיני רוחכם שאתם מעבירים אנרגיה מצד לצד. מהצד המלא אנרגיה לצד שחסרה בו אנרגיה. עשו זאת עכ- שיו.

כעת נסו לדמיין שאת מוחקים את הקו שמתחתם בדיוק באמצע הגוף. מחקו אותו.

היעזרו בנשימה שלכם.

עשו זאת עכ- שיו.

כעת הכניסו את אלמנט האהבה. דמיינו את אלמנט האהבה. דמיינו את לבכם נפתח כמו פרח. נסו לחוש את המדריכים הרוחניים שלכם נמצאים סביבכם.

לכל אדם יש לפחות ארבעה מדריכים רוחניים. כעת נסו לראות בעיני רוחכם כיצד חווה אתכם הנשמה שלכם..

אנו נאמר, הנשמה חשה יראת כבוד לכל אדם גבר או אישה. יראת כבוד על האומץ להיוולד בממלכה הארצית- פיזית. הנשמה מעריצה אתכם ומחזיקה לכם אור וברכה. את זה אתם יכולים לחוש כאשר אינכם מנותקים ממנה. הנשמה הינה דבר גדול, אדיר ממדים ומלא צבעים. האם תוכלו לראות את צבעי הנשמה שלכם, או לחוש בצבעיה?

ברצוננו לומר יקרות ויקרים, כי בשנים הקרובות מעמד האישה ישודרג בכל מקום בפלנטה.

נשים תקבלנה כוח ומעמד וכבוד שלא הורגלתם לראות.

ישנה עוד מלחמה אחת לעבור, מקרה שיחול כפי הנראה בשנים הקרובות, הקשור לאישה אחת לא בזו הארץ, אשר ישפיע ויהדהד בכל רחבי היבשת.

דבר זה יעלה לכותרות ויביא להד אדיר בקרב נשים.

התיקון של נשים הוא כן להנהיג, אך לא ממקום של שליטה וכוחנות. כן, נשים שיחקו בעבר תפקיד בעל כוח ושליטה ולכן הגלגל התהפך וגברים תפסו את מקומם. כעת קארמה זו נמחקת ודברים עשויים לחזור אל מקומן הטבעי.

דבר זה יקרה בארבע השנים הקרובות. כאשר נשים תקבלנה יותר ויותר מקום בחברה, בממשלה, אתם תתחילו לראות תפנית חדה לעבר אחדות ושלום.

אנו מברכים אתכם

יואל ההדרכה והנשר הלבן


דורון אורסיאנו,תרפיסט בקול ותנועה,מורה לפילוסופיה אינדיאנית,מתקשר את יואל ההדרכה והנשר הלבן



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב